torsdag 11. november 2010

Kul kran på badet

Snart... Kjem denne kule krana sendane i posten!

Eg har funne ei alle tiders britisk nettside som sel kjøkken og baderomsutstyr: http://www.victorianplumbing.co.uk/. Haka er berre at dei ikkje sender utanfor Storbritannia. Då er det kjekt å ha ei kjekk venninne som bur der, og som kan stå som mottakar av pakka. OG i tillegg tek bryet med å sende pakka vidare til meg i Noreg! Enkelte folk er berre fantastiske!


Krana skal brukast på badet, og kjem til å passe perfekt til dusjsettet eg kjøpte på den same nettsida tidlegare i haust. Bilete av ferdig bad kjem so snart det er ferdig!

Quite soon this will tap be mine!

It's found at the fabolous and cheap (compared to Norwegian prizes) website www.victorianplumbing.co.uk. They do not ship outside the UK, but a friend of mine has volunteered to send it to me and I am very happy!

It is going to be used in our new bathroom, together with the traditional shower rail also purchased at VictorianPlumbing. I promise to post pictures as soon as it is finished!

1 kommentar:

  1. så knallfiiiin den var, heldige deg!:)
    likte fretexbøkene du viser under her, så smart..

    klem

    SvarSlett