mandag 20. juli 2009

Søte Sofia sin ankomst

For eit par dagar sidan var eg på tur til Sund utanfor Bergen (puh, nesten tre timar å køyre!) for å sjå på fem pusekattar. Også desse vart oppspora på finn.no, men denne gongen forsikra eg meg om at eg var førstemann til mølla og difor ikkje risikerte at nokon andre skulle ha akkurat den eg hadde mest lyst på...
Familien som hadde kattungane var svært gjestfrie og baud til og med på sjølvfiska, stekt fisk til middag! Eg reiste heimatt med mett mage, smil om munnen - og aller viktigast: Med ni veker gamle Sofia i bur i baksetet. Eg er no like stolt som kva som helst anna kattemor... (Purr, purr!)
Pusebestemor er av rasen Hellig Birma. Kanskje får Sofia blå auger når ho vert stor, ho også...?

Sukk, so sukkersøt!
Sweet Sofia! Finally, after 15 years (a very long time for a cat lover like me!) I have my very own cat again. Sofia arrived a couple of days ago and she's just adorable! Her grandmother was a Birman and perhaps Sofia gets blue eyes as a grown-up?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar