fredag 17. juli 2009

Berre NESTEN min...


No når eg står på terkselen til å skulla bu på ein stad, utan å pendle mellom hybel, heim i Gamlahuset (huset eg no skal bu fast i) og heim-heim (hjå Mamma og Pappa), kan eg endeleg sjå fram til å få min heilt eigne PUSEKATT!!! Det er over 15 år sidan eg hadde ein katt som var berre min, og for ein trugen katteven er det frykteleg lenge. Håpet er å finne ein som er grå og kvit, og som helst minnar litt om Joffen!


Det har vorte mange og lange søk på "Gis bort" på finn.no, og for ei vekes tid sidan dukka dette nydelege nøstet opp. Sjølv om ein nevø av eigaren kanskje skulle ha den, fekk eg avtala tid å komme på visitt for å helse på. Det var sjølvsagt kjærleik ved fyrste blikk. MEEEN, livet er hardt, og det er ikkje alltid ein får den ein vil ha... No har eg akkurat fått beskjed om at nevøfamilien ville ha Gråtassen likevel, - og eg må ut på leit igjen. Sukk!


Heldigvis har eg ein tobeint ein eg kan klø litt på i mellomtida!

This cute cat almost got mine. I've been looking for a grey and white cat for ages, and was so happy when this hairy little sweetie suddenly showed up. I went to see him and it was love at first sight. Unfortunatley it turned out that it was already given away. Bu-huu! Luckily I have a two-legged one to cuddle with while looking for antother cat...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar