mandag 20. juli 2009

Heja Sverige!

Eg og min kjære køyrde nyleg den lange turen frå Vestlandet til Gøteborg. Byen i seg sjølv var mykje lik andre byar, bortsett frå den knusekoselige bydelen Haga. Der var det slaraffenliv og brustein, kjekke kafear og ein KLOGGEverkstad!

Ei nydeleg eldre dame med langt, laust grått hår stod bak disken hjå Haga Trätoffelfabrik og eg fann straks ut at eg berre måtte ha med meg eit par heim - og etter å ha tenkt meg om kom eg fram til at eg faktisk måtte ha med meg to par heim! Det eine paret er eit par brune kvardagskloggar, kjekke å stikke beina i når ein skal ut å hente posten og slikt - og det andre?

Jajajaja, dei er til FEST! Og seine sykkelturar i sommarvarmen (som akkurat no er frykteleg fråværande her vest!), og til landtur med fullpakka korg, og til snusetur i Bergens smitt og smau, og..., og ...
Kloggar med blonder. Nusselig!!! Og endå betre - HURRA, dei er mine!
Gøteborg viste seg å vera ein by til glede for alle (les; begge) på turen. Volvomuseet i Arendal måtte sjølvsagt besøkast og jamvel om dette ikkje treff mitt sanseapparat heilt midt i, fann eg nokre godbitar, eg også. Tenk kor kjekt det hadde vore med ein slik blank, fin traktor i tunet. Då ville eg også køyrt traktor med blondekloggane. Sjå - fargen er jo heilt lik!
Dette er køyrety av den gamle, gode sorten. Her snakkar me Solid og Påliteleg med stor D og P. Til og med merket er skrudd fast! (Kanskje med treskruar? Det er tross alt i Sverige, dette her :o)

Go Sweden! After a trip to Gothenburgh this summer, I returned home with two pairs of wooden clogs. In the cosy district of Haga, I found the cutest little shop with an grey-haired old lady behind the counter. I bought a brown pair of clogs for everyday use, and the red one - well, that's of course for parties... We also visited the Volvo Museum where I found this tractor matching my new clogs. Just wish I could have brought it home with me!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar