lørdag 7. november 2009

Smeg-kampanje!


På tidleg nittital (trur eg) såg eg filmen The Outsiders. Eg hadde lest boka på førehand, og var heilt oppslukt av historia om dei tre foreldrelause brørne. Historia vart ikkje mindre oppslukande på film, truleg særleg sidan Matt Dillon, Patrick Swayze, Emilio Estevez, og ikkje minst Ralph Macchio (jepp, Karate Kid!) var med i ein og same film! I ein scene frå kjøkkenet til dei tre foreldrelause brørne stod det eit særdeles kult kjøleskåp. (I ordets rette forstand, får me tru. Orsak! Billeg poeng!) Dette var sjølvsagt, då handlinga i filmen var lagt til USA og 50-talet, eit amerikansk 50-talskjøleskåp. Og her nærmar me oss kjerna av dette innlegget...
Eg fall om mogeleg enno meir pladask for kjøleskåpet enn for dei snasne brørne, men tenkte der eg sat, 14 år og med runde studentbriller, at "Hmmm - 50-talet, det er lenge sidan, det" og "Hmmm - USA, det er jammen langt vekke", ERGO "Hmmm - eit amerikansk 50-talskjøleskåp er nok heilt umogeleg å få tak i!" Og så slo eg meg til ro med det. Heilt til eg ein del år seinare, heilt tilfeldig, skimta eit Smeg-kjøleskåp bakerst i kjøkkenet på eit bilete i eit interiørmagasin. Og merkenamnet var endåtil teke med i bilet-teksten. Å, lukke for ein dag!


Og i går, heilt tilfeldig det også, var eg ute på nettsøk og kom på eit eller anna vis inn på denne sida. Oi-oi-oi!!! Firmaet Rikall Norge som heldt til utanfor Bergen (i Salhusvegen), forhandlar Smeg-kjøleskåp. Og ikkje nok med det:
DEI HAR SUPERDUPER-TILBOD PÅ SMEG-KJØLESKÅP HEILT FRAM TIL 31.12 2009!!!





Eg har no funne ut at Smeg-kjøleskåpa er italienske, ikkje amerikanske, og at dei er tilgjengelege i all slags nydelege fargar. Samt i britisk utgåve!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar