fredag 13. november 2009

Helg og handletur

Pedagogen har no latt helgefreden og skuldrene senke seg i takt, og tenkjer leggje ut på førjulshandletur til Bergen by i morgon. Med fir timar å køyre att og fram til byen er, gjeld det å byrje tidleg på julehandelen. I allefall om ein skal finne noko som ein verkeleg trur fell i smak hjå mottakaren. For meg er det veldig viktig å unngå å gje gåver berre for å gje gåver... Eg vil verkeleg meine det når eg gjev nokon noko!
I våre dagar er det ikkje noko problem å sitje heime i sofaen å handle. (Tenk om ein hadde fortalt det til nokon for 30 år sidan. Faren er stor for at ein hadde blitt bura inne på flekken!)

I denne samanheng (sofahandling, ikkje inneburing) har eg ein absolutt favoritt når det gjeld artiklar til hus og heim. Den danske nettstaden http://www.nordhjem.dk/ er fantastisk både når det gjeld utval og prisar. Det einaste som trekkjer ned er frakta på 350,- (danske kroner), men om ein handlar stort eller kjøper ting saman med venninner går det jo riktig så greit likevel.


No når advent er like om hjørnet er det greit å få kalendergåvene på plass, og Nordhjem hjelper gladeleg den travle husmor også med tips slike innkjøp. På denne sida finn ein kalendergåver sortert etter pris slik at hovudbryet med desse er over på no time! Hjå Nordhjem finn ein saker og ting frå mellom anna Rice, House Doctor, Green Gate - ofte til svært gode prisar!

Kvifor ikkje unngå det glorete nissepapiret (skrekk og gru!) og leggje gåver med friske fargar under treet i år? Og ein rutete hatt til syltetøyglaset er ikkje så dumt det heller?Eller eit knippe gamledagse treklyper til tørkesnora?

No det berre å surfe i veg og vips - så er handelen gjort! Men eg gler meg til bytur i morgon likevel, eg. Det er ikkje særleg mange koselege kafear på nett. Nemlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar