onsdag 6. april 2011

DIY: Bøker frå loppis får nytt liv!

Hjå rom123 denne veka dukka det opp ein super artikkel. Eg likar veldig godt å kjøpe gamle bøker med fine permar på loppemarknad, men veit ikkje alltid kva eg eigentleg skal gjere med dei når eg kjem heim.

Somme bokryggar tek seg jo fint ut i bokhylla, og mange bøker er jo kjekke å lese, men likevel er det ein del eg ikkje har "fått til" å bruke. Tidlegare har eg skrive om Fretex sitt prosjekt med å lage notatbøker av gamle romanpermar, men  rom123 presenterer altså i denne artikkelen ein enno meir praktisk måte å bruke bøkene på. Fantastisk, ikkje sant?

Boka i bokhylla treng ikkje innehalda lange tekstar ein aldri kjem seg gjennom. Kvifor ikkje fylle opp med kreativt verkty i staden?
Bokstabel med "hemmeleg" oppbevaring


Kvifor ikkje gøyme pengane i bokhylla i staden for i madrassen?

Det florerer av loppemarknader i kvar ein krok for tida.

Lukke til med jakta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar