torsdag 27. januar 2011

Prosjekt Bad: Undervegs

Maaaange og laaaaaaaange månader har gått sidan me byrja på Prosjekt Bad. Desse bileta er tekne for nokre veker sidan, rett etter at panelen var komen på plass. (No er den i tillegg både grunna og malt. Tre strøk!)

På biletet over ser du dusjnisja til høgre, og der den turkise firkanten er, skal det kome eit gamalt småruta vindauge. Litt a la badet til Johanna med bloggen VINTAGE. Det trur eg vert himmelsk fint!!! Krakken står der toalettet kjem - berre eg snart får bestemt meg for kva slags eg vil ha... Oppussing er verkeleg eit kjenslemessig slit for slike ambivalentar som meg. Eg skulle helst ha sett opp alle tenkelege alternativ og prøvd dei ut i ei veke kvar før eg bestemte meg!

Golvet på badet er svarte flisar (10x10), medan vaskeromsgolvet er grått. Eg ser for meg at det støvar enno meir her, og husmora i meg min tykte difor det var lurt å gå for ein litt ljosare golvfarge enn på badet. Smart, esse!

Maaany long days and month have gone since we first started renovating our bathroom. These pictures are taken a few weeks ago, and gives you a few glimpses of the shower area (above) and the laundry room (below). My main inspiration is found at the Swedish blog VINTAGE. One of my absolute favs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar