onsdag 4. august 2010

Boka om Little Bee

“Most days I wish I was a British pound coin instead of an African girl.”
Eg har nyleg lest ei nydeleg bok som eg verkeleg kan anbefale. US-versjonen av boka (avbilda) heiter Little Bee, medan UK-versjonen som eg las, vert kalla

Uansett kva versjon du velger er historia som sakte men sikkert brettar seg ut, heilt fantastisk! Forteljinga er både utruleg, rørande og morosam, og vert fortald på ein særskild og uvanleg måte.

Fyrste kapittel kan lesast på nettsida til forfattaren Chris Cleave. Der kan du også sjå eit videoklipp der Cleave forteljer kort kva boka handlar om.

Eg las boka på engelsk og veit eigentleg ikkje om den er omsett til (ny)norsk, men eg kjøpte boka på Voss og reknar med den skal vera grei å få fat i hjå både små og store bokhandlarar. Eventuelt kan du jo bestelle den på www.capris.no - rask og rimeleg nettbokhandel som sender fraktfritt om du kjøper for meir enn kr 199,-!

I recently read the most lovley novel called The Other Hand (UK-version). Visit the author Chris Cleave's website and read the first chapter. This is a unbelievable, moving and higly amusing story, told in an extraordinary voice! Highly recommended!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar