fredag 30. april 2010

Loppefunn

Sist helg hadde eg ein herleg tur til min kjære og etterlengta "heimby", Bergen. *hjartesukk* Den bergenske jovialitet og charme er verkeleg saknaleg etter ei viss tids fråver!

Eg fekk med meg heile TRE loppemarknader på EIN dag, og nokre små skattar vart sjølvsagt med heim. Nokre av dei må berabeidast litt, medan andre er klare for manesjen med det same. Her er noko av fangsten:
Ei kulerame er ein fargeglad ting som er kjekk å ha!

Ei litt bestemoraktig blomepotte vart sett rett i vinduskarmen.

Fata frå min yndlingssteintyprodusent, Figgjo, skal verte fine delar i eit etasjefat. Det trur eg også dei små drammeglasa kjem til å ende opp som!
Og endeleg fekk eg tak i gafflar med laaange tinnar! Desse skal få selskap av nokre glaskuler og ende opp som ein uro i gangen. Den skal henge slik at når nokon kjem på besøk, klingar det i den. Pling - pling - pling!
Føl med så får du sjå resultatet.
No er forøvring den lampa i tidlegare innlegg snart ferdig. Resultat kjem etter helga. No reiser eg på helgetur og legg pc og blogg på hylla for nokre dagar.
So long,
og god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar