mandag 26. april 2010

Give away hjå AnnaJohanna


Eg kom nett over ein skjønn blogg som har give away på ei valfri kaffi- eller tekanne frå Rice. Eg har leita etter slik ei kanne i lengre tid og kom tilfeldigvis over bloggen til systrene Anna og Johanna.

O' lukke for ein skjønn blogg!

Dersom eg ikkje vert den heldige vinnar, skal eg kjøpe meg ei kanne i nettbutikken deira. Og så kan det jo hende ein del andre ting føl med i bestillinga samstundes.Tji-hi!

O' lukke, kor mykje fint dei har i butikken sin!

1 kommentar:

  1. Tusen takk for kjempeherleg kommentar hos meg! :) Vart så glad av å lese den!!

    Piletunnelen og alt det andre som gir uteleikeplassen det lille ekstra finn du i Trondheim. Mi vesle A (4 år) går i steinerbarnehage her, og dei har det sååå fint! Og dei er sååå flinke! Og vi er sååå fornøgde! ;) Hihi..

    Kosar meg med bloggen din. Du skriv så godt! :) Landlivet virkar ganske idyllisk, men eg har nok blitt byjente med åra... ;)

    Ønskar deg gode dagar! :)

    SvarSlett