fredag 29. januar 2010

Og så til MEG...

Med forkjølingsbasseluskar i alle kroppslege krokar har eg hatt ein liten pause frå nettlege aktivitetar den siste veka. Hosting og nysing på skjerm og tastatur er ikkje noko særleg.

Men i dag tusla eg meg innom bloggeland att for å sjå om det var skjedd noko spennande. Og gjett om det var!

No er eg ikkje særleg bevandra når det gjeld bloggetermer, men dette var det ikkje så vanskeleg å forstå seg på.

Dei kjekke Patinadamene på Evanger hadde sendt meg denne awarden (lat oss kalle det utmerking), med fylgjande oppfordring: Fortel sju interessante fakta om deg sjølv. Her kjem dei:

1. Eg kan Welhaven sitt 13 vers lange dikt "Råd for uråd" på rams.
2. Eg har ete haggis i ein liten landsby i Skottland.
3. Eg har hatt to kattar med dei fyndige namna "Augetassen" og "Snurrebassen".
4. Eg har lyst på alpakka (strengt teke ikkje fakta, men la gå!).
5. Eg har nyleg lært meg å hekle.
6. Eg trur på nissar (dei må jo vera der ute ein stad!).
7. Eg kan plystre med overleppa og tunga i krøll.
Eg sender no utmerkinga vidare til sju andre bloggarar:
Reglane for denne utmerkinga er:
1. Kopier awarden på bloggen din
2. Link til personen som ga deg awarden
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv
4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til
5. Link til deres blogger
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om awarden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar