mandag 28. september 2009

Lysten på ein Lollopard?

Akkurat no er det REA på fantastisk søte, fantastisk kule og fantastisk fantastiske klede frå Malmø i Sverige!

Hjå Lollopard kan ein verkeleg få tak i snasne klede. Til heile familien! Ein del av sortimentet er til og med laga av økologisk bomull! Eg har vore innom nettbutikken med jamne mellomrom det siste året, og no (ikkje ein dag for tidleg!!!) har eg sendt inn bestillinga!




Snart kjem denne grasgrøne traktorkjolen dumpande ned i postkassa. Tjo-hoi!

Og her går me altså for ein perfekt match... Denne herre-t-skjorta er også på veg!
PS! Husmorskulen-etikett, javel? Forklaringa er at det er jo viktig for ei kvar moderne husmor å ha oversikt over mogelegheiter til innkjøp av gode, slitesterke kvalitetsklede for heile familien...

2 kommentarer:

  1. hei du der! for en fiin blogg du har! først visste jeg ikke du hadde en blogg. men så fant jeg ut at du hadde en blogg. og nå vet jeg at du har en blogg som er akkurat sånn jeg hadde tenkt meg at bloggen din ville være om det hadde vært sånn at du faktisk hadde en blogg. for en fin traktorkjole! du har god snas. snas for det smo er akkurat så fnit at det er verd å lgge merke tli. om du ikke visst det, har jeg en superkjedelig blogg som nesten ikke handler om noen ting. bare om enkelte små ting. filleting egentlig. hoa. www.klekkmais.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Filleting er gode å ha, so kims ikkje av dei! Og med slikt eit lyst, dog mørkt, hovud er eg sikker på at bloggen heller ikkje er særleg kjedeleg. Eg har ikkje heilt fått med meg at du har ein globb, heller, so no er me skuls. Juuuha! :D Eg skal sporenstriks stikke ein tur immon og leggje deg til i følget!

    SvarSlett