søndag 12. september 2010

Ein liten forelskelse...


Fins det noko vakrare vedomn enn dette?
Eg tvilar.
Denne omnen var avbilda i siste nummer av Rom 123,
og eg fall pladask!
Eg som nett hadde bestemt meg for å invistere i
klassikaren Jøtul 118.
Åkk òg!
Inga avgjerdsle er teken, men det kan nok hende dette vert ein av dei evigvarande avstandsforelskelsane.
Som all kjærleik har også denne sin pris,
nærare bestemt 26 000,- svenske kroner.
Men sukk, so skjønn, so skjønn!
Have you ever come across a more beautiful wood burning stove?
I was just ready to buy a new Jøtul 118 when I found this in a magazine.
But like any true love this also has its price,
26 000,- Swedish kroner.

1 kommentar:

  1. akk - helt herlig.
    vakker
    elegant
    beskjeden
    pålitelig
    kanskje den en gang blir din??
    eller min!?? :)

    god fredagskveld fra
    Åpent hus

    SvarSlett