tirsdag 25. mai 2010

Nostalgi i krokane

Sjølv om oppussing og oppdatering av huset går noko seint i desse dagar, prøver eg likevel å omgje meg med trivelege ting. (Med verdas mest upraktiske kjøkkenløysing og slitent golvbelegg frå 70-talet i heile huset er det diverre begrensa kor koseleg det vert, men ein må jo prøve...) Oppå kjøleskåpet (også slitent og frå 70-talet!) plasserer eg tidvis nokre av skattane mine.

Akkurat no er eg i det nostalgiske hjørnet og bunadsjentene på askjetten frå Figgjo, den 50-tals kakeboksen og dropsboksen frå Erle Drops har fått kome fram i ljoset.

Eg trur dei likar seg der!

2 kommentarer:

  1. Fine nostalgiske ting. Ynskjer deg ein fin dag ! :)

    SvarSlett
  2. Ååå...sånt fat med bunadsjentene har mamma på kjøkkenet:-) Koooselig! Hilsen Heidi:-)

    SvarSlett